A JOLA márka
A Jola Csoport nem csupán egy név. Egy „társ” az építkezésben, lakásfelújításban. Külső és belső téren egyaránt. Forduljanak hozzánk bizalommal, ha nyílászárók (redőnyök, ablakok, párkányok, bejárati és beltéri ajtók), laminált padlók, parketták, garázskapuk területén segítségre lenne szükségük. Ha hőszigetelésre kerülne sor – kopogjon be hozzánk, ugyanis annak forgalmazásával, és (részben) gyártásával is foglalkozunk.
2001 – ben alakult a Parketta Diszkont lánc, melyből – a mai Jola Csoport – országos bolthálózattá fejlődött. A Jola Csoport márkanevet a gazdag termékkínálatnak tulajdonítjuk. Cégünk, Magyarországon, 40 bolttal rendelkezik. Megtisztelő és öröm számunkra, hogy ily nagy az igény egy korrekt szemléletű kereskedésre. Épp ezért, tervezzük cégünket bővíteni. A Jola Cégcsoport – méretéből, logisztikai képességeiből és beszállítói kapcsolataiból kifolyólag – a piac meghatározó résztvevője.
Ez fontos, mert…
Beszállítóink tisztában vannak azzal, hogy ránk alapozhatják működésüket. Cserébe megköveteljük tőlük a teljes kiszolgálást, a kiemelkedő minőséget, és a kedvező árat; mellyel – összességében, boldoggá tehetjük Vásárlóinkat.
„Jó termék, jó áron” – nem állunk meg ennyinél. Mit érünk el, ha mindez csak hónapok múlva jut el a Vásárló otthonába? Épp ezért, autóink szinte megállás nélkül róják az utakat kiszolgálva (üzleteink által) Önt.
Cégünk üzletpolitikája meghatározóan lakossági kiszolgálás nézőpontú. Jelen vagyunk – regionálisan – kisebb nagyobb boltokkal is, de ugyanakkor önkormányzati, – nagyobb céges – és intézményi terveknél is jelen vagyunk, erőforrásainknak köszönhetően.
Minden egyes szakemberünket megbecsüljük, mivel nagy fontos láncszemek – legyen az illető irodista, főkönyvelő, beépítő, vagy akár üzletvezető. Magas szakmai követelményt támasztunk feléjük, de ugyanakkor támogatjuk is Őket képzéseinkkel.
Fontos számunkra, hogy kollégáink „emberi” tulajdonságokkal is rendelkezzenek, hisz mindez kiegészíti a szakmai tudásukat. Igyekszünk egy család lenni, mely – a sokszínűség mellett, a tisztességes kereskedelem értékrendjét követi.
Ez a kereskedelmi elv az árpolitikánkban is döntő szerepet játszik. Nem mindegy, hogy jó üzletet akarunk kötni, vagy jól akarunk keresni egy üzleten! Hogy mi a különbség? Elmondjuk: egy jó üzlet során nem csak a kereskedő, hanem a Vásárló is jól jár. Így kölcsönös lesz a bizalom, ami akár egy következő vásárláshoz is vezethet, hisz itt mindkét fél számíthat a másikra.
Több kategóriás termékekkel rendelkezünk. Egy helyen található meg az alsó – közép – és felső kategóriás termékünk is. Ettől függetlenül a magyar átlagember a célközönségünk. Csak olyan akciókkal, olyan minőségi termékekkel szolgálunk, melyek a fent említett értékeket nem rombolják.
Egy olyan márkanevet építünk, mely fontos része a fenti értékrendnek! A márkanév „Brand” építésében nagyon sok elem van, melyről marketinges vagy – szakemberek bőven tudnak beszélni. Egyet felejtenek el csupán, ami egyben a legfontosabb is – Önt, a Vásárlót!
Kössön velünk jó üzletet, vigye jó hírünket, járjon hozzánk vissza! Szeretettel várjuk!